Creative studio based in Bucharest. #WeAreElastic

Back

 

Background:

Carrefour is one of the biggest employers in Romania, with a team of over 17,000 members in 2017. Our mission was to create, together with our good friends and colleagues from Zee51, Carrefour’s first Employer Branding nationwide campaign, after 16 years of presence in Romania.

 

Mai pe românește:

Campania de Employer Branding a urmărit să explice dimensiunea reală a unuia dintre cei mai mari angajatori din România.

Cu o echipă de peste 17.000 de membri în 2017 și cu o varietate de servicii care depășește cu mult însușirile clasice ale unui retailer, Carrefour este mult mai mult decât atât. Este o întreagă „lume”, unde omul și nevoile sale se află în centrul preocupărilor – nu produsele, reducerile sau prețurile. Campania de EB și-a propus să confirme acest aspect, prin ilustrarea relațiilor de la muncă: „Lumea Carrefour” este despre oameni – în primul rând angajații, care, indiferent de natura meseriei sau a background-ului, sunt fiecare o egală parte a uneia dintre cele mai mari și diverse echipe din România. Iar aici a intervenit un obiectiv secundar al campaniei – acela de a pune într-o lumină nouă tagline-ul clasic de brand, „Pentru o viață mai bună”, perceput până la momentul campaniei mai ales din perspectiva clienților.

Din punct de vedere vizual, campania a fost construită pentru a întări mesajul central și ideea de diversitate: selfie-uri cu angajați care formează o relație strânsă – de muncă și personală; status-uri și hashtag-uri care însoțesc aceste instantanee și reflectă relațiile lor; elemente grafice în ton cu tagline-ul.

Toate materialele (OOH, spot radio, spot video, digital, in-store, selfie-uri video) și-au propus să redea atmosfera unei campanii făcute chiar de angajați, după propriile lor experiențe la Carrefour.

 

Contribution:

Campaign Concept & Creation
Communications Strategy
Graphic Design
Photography
Video Production (with Zee51)
Audio Production (with Zee51)
Campaign Website (with Zee51)